Gratis Workshop valpreventie

Heeft u, of iemand die u kent, interesse om op een leuke en leerzame manier te werken aan een veilige en vitale toekomst? Dan hebben wij goed nieuws! Op donderdag 26 september organiseert onze vereniging, in samenwerking met Het Verbeterpunt (voorheen Fysiotherapie Vissers), een gratis workshop valpreventie. Deze workshop is speciaal gericht op 65-plussers en vindt plaats in de Microhal van 09:30 tot 11:30 uur.

Wat kunt u verwachten?
Twee ervaren fysiotherapeuten staan klaar om u alles te vertellen over valpreventie. Ze delen waardevolle tips en bieden praktische oefeningen die direct toepasbaar zijn in het dagelijks leven. Bovendien is er volop gelegenheid om vragen te stellen en ervaringen te delen met anderen. Een leerzame ochtend die ook nog eens gezellig is, want wij zorgen voor koffie en iets lekkers!

Beperkt aantal plaatsen – meld u snel aan!
Omdat we een beperkt aantal plaatsen hebben, willen we onze trouwe leden en hun familieleden of kennissen de eerste kans geven om zich aan te melden, voordat we dit evenement breder adverteren. Laat deze kans niet voorbijgaan om uzelf of uw naasten op een veilige en verantwoorde manier te laten bewegen!

Aanmelden is heel eenvoudig: Stuur een berichtje naar info@turnverenigingsomeren.nl.